יום שני, 9 בנובמבר 2015

קצת עלי

הי נעים להכיר! שמי ליאור חסון ואני שחקן ואמן קומיקס בן 29
אלה שני דברים שהם גם התחביב שלי וגם המקצוע שלי
מאז שהייתי קטן אהבתי לצייר ולשחק, להמציא דמויות והצגות ולברוא טיפוסים שונים

אז מה אני מאייר?

קומיקסים למגזינים שונים וביניהם ״מעריב לנוער״, ״מעריב לילדים״ ו״הורים וילדים״
איורים לאירועים פרטיים כמו הזמנה לחתונה, ספרונים אישיים, ועמודי קומיקס לבר מצווה ועוד דברים צבעוניים ושמחים.

באילו הצגות שיחקתי?

25 של מאור זגורי (ההוא מזגורי אימפריה)
מתקן החלומות  - הצגה לילדים של תאטרון הרצליה (ההצגה המועדפת על האחיין שלי)
אנתרקס - סרט שטרם יצא לאקרנים (כן, מדובר על האנתרקס שהיה אז, זה זה )

רוצים לרות את בוק השחקן שלי? עם אלף הדמויות? מוזמנים לראות ממש פה


במידה ויש לכם רעיון שתרצו שאאייר, או הצגה להשתתף בה
אשמח שתיצרו קשר במייל liorhasson2011@gmail.com או בטלפון 052-3899068

את הבלוג הזה פתחתי בשביל הכייף וכדי שעוד אנשים יראו חלק מעבודות שאני עושה לחברים ומשפחה (כי אמרו לי שהם הכי מצחיקים)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה